Mangelliste for Harba Kiosk

Gældende for Hou Lystbådehavn. Der er i det følgende nævnt både vigtige rettelser og ønsker til fremtidens produktudvikling. Vi er, i den tid vi har haft Harba Kiosk, blevet stillet gennemgribende forbedringer i udsigt. Dette løfte er aldrig blevet indfriet, bestyrelsen i Hou Lystbådehavn har derfor store forventninger til sæson 2022.

Den centrale del for os, er at vores gæstesejlere let og problemfrit kan betale for overnatninger i Hou Lystbådehavn. Dette kan også finde sted med det eksisterende software, dog med en del begrænsninger.

Når en indbetaling har fundet sted, vil kunden, såfremt alle felter er blevet udfyldt, modtage tre ting. En betalingskvittering i form af et klistermærke til montering på båden. En kvittering i form af en SMS til kundens telefon, og endelig en kvittering sendt til den oplyste email. Herunder kigger vi på en ting ad gangen, og kigger på ændringsønsker.


 

Betalingsetiket.

Såvel printeren som udformningen af labels fungerer tilfredsstillende. Dog ville vi gerne have mulighed for aflæsning på afstand af hvilken prisgruppe som kunden har købt. 0 til 9,99 meter kunne vises med et stort A, 10 meter til 11,99 meter kunne vises med et stort B osv osv. Se eksempel fra FUR havn. En sådan tilføjelse kunne lette havnefogedens arbejde betragtelig, og gøre det meget lettere for eventuelle hjælpere ved kontrol.

Vi er opmærksomme på, at teksten “Put this sticker on your boat” er oversat til dansk.


 


 

DEN FREMSENDTE MAIL:

Hej,
Din betaling for ydelser i Hou Lystbådehavn er gået igennem.
Her er din kvittering:
Pris for ophold     0,80
Bad     0,00
Strøm     0,00
WiFi     0,00
Subtotal 0,80
Moms
25,00%: 0,20
Total DKK 1,00
Du kan se alle dine fakturaer, opdatere din kontaktinformation og se, hvilke data der er gemt i Harba om dig ved at logge ind på sailors.harba.co Hvis du ikke har din adgangskode, kan du bestille et nyt ved at trykke på “Forgot password?”, så vil du modtage et nyt via e-mail. I fremtiden er det dit ansvar at opdatere dine stamdata igennem Harba. Dette kan også gøres via Harba appen (du kan logge på med din e-mailadresse).
Harba appen kan downloades til iOs eller Android her: iOSAndroid
Med venlig hilsen,
Ole Hammerholt
For at løse problemer vedrørende Hou Lystbådehavn kontakt :
Email: info@hou-havn.dk
Mobilnummer: +4523821755
Denne mail er sendt via Harba. Alle henvendelser angående Hou Lystbådehavn kan sendes til: info@hou-havn.dk
Tekniske problemer eller spørgsmål kan stilles via: support@harba.co eller ved at ringe på +45 27 79 20 05

 

Kommentarer:

Hvis mailadressen oplyses ved bestillingen.

Mailkvitteringen indeholder, foruden selve prisen, også en del reklame og unødvendig information, som kun forvirrer kunderne, der ofte læser deres mail på en telefon med lille skærm.

Ønske: Unødvendig tekst fjernes (også mit navn Ole Hammerholt). Der åbnes mulighed for, via harba administrationsmodulet, at tilføje kode til bad og toilet, kode til klubhus, samt et bemærkningsfelt til kunden.

Foruden selve indholdet i den fremsendte mail, fremsendes også en daktura til kunden, den kan ses her: invoice_1747.

Vores ønske til udseende af mail kan ses HER.


 

 


 

DEN FREMSENDTE SMS

Betaling bekræftet i Hou Lystbådehavn fra 28/09/2021 til 29/09/2021
BRO: Langs Molen

SERVICES
shower: Kode: 911111
power: Inklusive
wifi: Kode: 23821755

Samlet pris: 1,00 kr.

Kommentarer

Hvis telefonnummer oplyses ved bestillingen.

Ønske: SMS er egentlig rigtig god, der mangler bare information. Under services kunne der stå:

Kode til toilet og bad: 911119

El: Inklusive

Wifi: Inklusive Kode 23821755

Kode til klubhus: 3846

Samlet pris: 175,00 Kr